Retur och service

Min Daysy har gått sönder. Hur funkar det med reparation och garanti?

Om du upptäcker fel på varan så gäller garantisedeln som medföljer paketet. Om du har fått en defekt eller felexpedierad vara ber vi dig att omgående kontakta vår support. Beskriv felet så utförligt som möjligt. Om vi inte kan lösa problemet får du naturligtvis reklamera produkten för att få en ny. Reklamationer skall göras i enlighet […]

Jag ångrar mitt köp. Hur gör jag en retur?

Du har rätt att frånträda detta köp utan att ange något skäl inom 14 dagar. Ångerfristen löper ut 14 dagar efter dag då du eller någon tredje part, dock ej transportföretaget, som du anger, tar varan i fysisk besittning. En förutsättning är dock att varan är oanvänd och oskadad. Om varan inte är i väsentligen oförändrat […]

Vad händer om jag inte löser ut mitt paket från er?

Vi förbehåller oss rätten att debitera kostnaderna för den hantering som uppstår vid ej uthämtade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc). Därför tar vi ut en avgift om 195 kr om ett paket ej hämtas ut. Försändelsen ligger hos postombudet i 14 dagar innan den returneras till oss. Observera därför att om du ångrar ett köp och vill […]

Kan jag avbeställa min Daysy?

Avbeställning av order är möjlig utan kostnad för dig fram till den tidpunkt ordern effektuerats. Effektuering sker vanligtvis genom att faktura och frakthandlingar skapas. Avbeställning efter det att ordern effektuerats är ej möjlig. Du är ifall Daysy Sverige effektuerat din order i samtliga fall skyldig att mottaga försändelsen.

Hittar du inte svaren du letar efter? Kontakta kundsupporten för Daysy Sverige eller maila direkt till info@daysy.nu
Kontakta support